Verzenden
De levertijden van een meubel kan je vinden op de artikelpagina van het meubel. Daarnaast vermelden we de levertijd ook in de orderbevestiging. Bestellingen die door een reguliere pakketdienst bezorgd worden, worden automatisch aangeboden. Wanneer de bestelling door ons verzonden is zal je van de pakketdienst een levermoment ontvangen met een eventuele track&trace code.
Heb je een groot meubelstuk besteld dan zal het meubel door ons zelf geleverd worden of door onze meubeltransport partner Driesen. Als dit het geval is nemen wij vroegtijdig contact om een levermoment af te stemmen. Wij leveren je bestelling tot de voordeur op de begane grond. Dat betekent dat je zelf verantwoordelijk bent voor voldoende hulp mocht je bestelling naar boven moeten.
Vergeet niet om de deuropening en eventueel de lift op te meten voordat we van start gaan met de levering. Helaas is het niet mogelijk om oude meubels mee terug te nemen.
Retourneren
Wil je je gekochte meubel terugsturen? Dat kan als je jouw meubel bij in de webshop hebt gekocht.
Is het meubel beschadigd, de kleur, afmeting of model niet naar wens of een andere reden. Dan mag je de bestelling binnen 7 dagen na levering als retour aanmelden door te mailen naar [email protected]
Het retourmeubel moet in nieuwstaat terugkomen en aan de volgende voorwaarden voldoen:
Terugbetaling
Na de retourorder in goede orde bij ons is ontvangen kunt u het aankoopbedrag binnen 7 dagen ontvangen op hetzelfde rekeningnummer.