Garantie
Wij staan achter onze producten en leveren ze uiteraard in topconditie. Toch kan het helaas voorkomen dat er tijdens het transport iets misgaat of dat er een ander probleem ontstaat waardoor u recht heeft op garantie.
Mocht u een defect of schade constateren, laat het ons dan tijdig weten. Wettelijk bent u verplicht om binnen twee maanden na ontdekking van het gebrek contact met ons op te nemen. Bij duidelijk zichtbare schade, zoals breuk, vragen wij u dit binnen 48 uur na levering te melden.
Valt het probleem onder de garantie? Dan zorgen wij uiteraard kosteloos voor een reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/.